środa, 2 października 2013

Make me remember you.

Cześć, nie mam pojęcia co dziś napisać, może to, że przeziębienie daje mi się we znaki.. Internet powoli mi się kończy na dziś, chyba pozostaje włączyć jakiś film. Ewentualnie kontynuować czytanie Lęk i odraza w Las Vegas, które wciąga jak cholera, a szkoda mi ją kończyć czytać. :D Na chwilę obecną mogę stwierdzić, że ekranizacja kinowa poza paroma drobnymi szczegółami jest idealnym odwzorowaniem książki. Kiedyś filmy robiło się z sercem, nie to co teraz z głównym nastawieniem na miliardowy zysk w parę dni. 

Eh, przydałoby się jeszcze trochę ciepła.. Iza tak samo jak i ja narzeka, że zimno, z resztą pewnie każdy narzeka! :P No cóż, pogoda nie każdemu dogodzi.
W każdym razie nie rozpisując się zbyt wiele, dzisiaj wrzucam kolejną odsłonę Izy w ciepłym klimacie :P

Sesja z 05.05.2013r

Modelka - Iza S.









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz