piątek, 4 października 2013

Jeden zwykły dzień.

Cześć :) 

Piątek, dla jednych normalny dzień (koniec tygodnia, a weekendu początek :P), dla drugich dzień premiery Demonologii II, dla innych zaś dzień z randomowym faktem. Przyjmijmy niech będzie to: 
4 września 2013 to 16 rocznica emisji 1 odcinka teleturnieju Jaka to melodia :D Ja chyba zaliczam się do tej drugiej grupy ludzi, bo weekend czeka mnie dopiero jutro po pracy, a za to od wczoraj, kiedy dostałem mój preorder DII, to siedzę i się jaram :D Określę tą płytę słowami Słonia "chory rap, chore bity i chora gadka..". Z resztą, co kto lubi. Na bank nie każdemu to przypasuje, ode mnie wielkie propsy, postarali się chłopaki :P


Odbiegając od tematu muzyki, kontynuujemy wiosenne sesje, dzisiaj zobaczycie aż 3 dziewczyny i trzy różne style :P w każdym razie na wesoło i to w dużej ilości. :) miło wspominam ten dzień, chociaż skończył się ciężką głową rano, ale raz nie zawsze! :D Pozdrawiam dziewczyny :D

Enjoy.

Sesja  z 14.05.2013r

Modelki - Agata Ch., Iza B., Patrycja B.























Brak komentarzy:

Prześlij komentarz