wtorek, 8 lipca 2014

American Cars Mania v2

Cześć!

Dawno nic nowego się tutaj nie pojawiło, ale informuję, że żyję i mam się dobrze ;) Trochę brakło ostatnio czasu, trzeba było też trochę pochorować latem (tak podobno jest najlepiej :| ), ale było minęło, lecimy dalej! ;)

Na dziś mam dla Was krótką fotorelację z drugiej odsłony międzynarodowego zlotu pojazdów amerykańskich - American Cars Mania, który odbył się w Miliczu w dniach 27-29 czerwca. W tym roku było jeszcze więcej samochodów, jeszcze więcej ryku rasowych samochodów i jeszcze więcej frajdy dla fanów motoryzacji. Z tego co doczytałem na stronie było zgłoszonych około 250 uczestników, może nie wszystkie samochody były tzw. "Perełkami" wartymi uwagi, ale w tym roku było na prawdę czym nacieszyć oczy i uszy ;) Każdy na pewno znalazł tam jakieś auto, które było jego numerem 1, ja swoje serce oddałem Impali - tym razem błękitnej z roku 67'. 

Na duży plus oceniam to, że event na prawdę powiększył się co najmniej trzykrotnie i był zorganizowany tak, że każdy od najmniejszego brzdąca do chociażby kobiety, której zupełnie mogło to interesować znalazł tam coś dla siebie. Jedynym minusem jak dla mnie było to, że teren imprezy był dosyć spory i wszystko było rozrzucone po kątach, zamiast być rozsądnie położone w jednym miejscu - generalnie to taki mały szczegół. Na bank z roku na rok będzie to wyglądało coraz lepiej. 

Ode mnie tyle, teraz zapraszam Was do oglądania galerii. :)

Enjoy!

P.S. Zapraszam do odwiedzania mojego fanpage na facebooku - Mateusz Grabski Photography :)






























Brak komentarzy:

Prześlij komentarz