środa, 27 listopada 2013

Fly as high as the sun.

Cześć! 

Ostatnio zaniedbałem tego bloga, być może to brak czasu, z drugiej strony może to być kwestia lenistwa :P W każdym razie jestem, nadrabiamy dalej :) Ostatnio czytałem artykuł, w którym jakiś doktor rozmyślał nad pochodzeniem człowieka z Marsa, i wymienił kilka przykładów, jednym z nich było to, że człowiek jest przyzwyczajony do życia 25 godzin na dobę. Tak sobie myślę, że przydałaby mi się ta godzina więcej! :D Z resztą jak ktoś by chciał to ten artykuł mamy TUTAJ :P

Zachęcam do kontaktu mailowego, GG lub poprzez facebook'a, jestem otwarty na wszelkie propozycje jeżeli chodzi o zdjęcia. Nie gryzę! :P Polecam także opcję komentarzy postów :)

Na dzisiejszy wieczór mam dla Was na przekór pogodzie za oknem trochę ciepłych zdjęć :) Trochę wariacji kolorystycznych, ale na spokojnie :) Enjoy!

Modelka - Iza S.

Sesja z 25.08.2013r















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz